Модель
МИГ-15 с AVSIM.COM-а я считаю лучшая из тех что были . Единственное я
чуть подправил обзор в VC и добавил скрины а в остальном без изменений
. P.S. HASTYN
» Имя файла: MiG-15BisFagot.zip » Размер: 6 628kb » Дата: 3 года назад (21.06.2006 22:31 MSK) » Автор: Michel Migaud, Jean Pierre Bourgeois, Jean Pierre Langer, Benoit Dubй, Marc Hardouin » Прислал:TECHNO MAN (прислал 10 файлов) » Лицензия: Freeware - Бесплатная версия, распространение не ограничено » Скачан: 3141 раз
Originally designed as an evolutionary development of the
SU-9/Su-11 family with a more capable radar and twin engines, the Su-15
grew into a much larger and heavier aircraft. The Su-15TM was developed
to supercede initial versions on the production line, with increased
combat capability and featuring the Taifoon-M (RP-26) radar, ogival
nose cone, and R-60 'dogfight' missiles. The upgraded SU-15TM permitted interceptions of targets flying at speeds of over 2500 klmh,
and at altitudes over 75,000 feet. Deliveries of production SU-15TM's to PVO fighter units commenced from 1972.
Gradually, togeather with the MIG-25P heavy interceptor, the Su-15
replaced the Su-9, Su-11, Yak-28P and Mig21PFM in the IA-PVO frontline
inventory. Su-15's saw service with PVO units stationed in almost all
borderside regions of the USSR, the high north and far east receiving
priority, and remained one of the principle fighter types defending
soviet airspace for many years.
Electronics, engines, and armaments were continually upgraded so
that the Su-15 remained a formidable high-speed interceptor, guarding
Soviet airspace during the cold war in the 1970's and 80's. During the
course of
it's frontline career, the Su-15 participated in many successful
interceptions resulting from border incursions, and occaisionally, used
it's weapons systems in anger. About 700 su-15s remained in service by
the mid-1980s, but these were gradually retired and replaced by the
MiG-31 and Su-27 by about 1993.
» Имя файла: SU-15F.zip » Размер: 15 241kb » Дата: 3 года назад (28.06.2006 03:44 MSK) » Автор: Model: Brett Hoskins; Textures: Mike Mahat; Panel: Jan Moravec; FDE: Bennett Gray » Лицензия: Freeware - Бесплатная версия, распространение не ограничено » Скачан: 700 раз
Авиалайнера Airbus A310 один из 10 AIRBUS преобретённый авиакомпанией АЭРОФЛОТ с бортовым номером F-OGQT,
а также первый авиалайнер получивший собствонное имя "Мусорский".
Текстура была создана на основе реальных фотографий с сайта http://www.airliners.net,
и имеют 100% сходство с оригиналом.
»
Airbus A310
(17 файлов)
Developed to replace the Su-11 'Fishpot-C' interceptor during the
1960s, the Sukhoi Su-15 first appeared as a scaled-up version of the
Su-9/Su-11 family but powered by two engines and utilizing twin side
inlets. These design changes freed up space in the new solid nose for a
large radar, and powerful engines were installed to insure the Su-15
would fly considerably faster than any known Western aircraft of the
time.
The first production 'Flagon-A' models featured a mid-mounted
cropped delta wing, swept tail surfaces, and a large bubble canopy
placed aft well of the conical nose. Later models introduced a
"kinked-delta" wing planform of greater span and a more aerodynamic
ogival nose.
» Имя файла: 7617_SU-15A_2.zip » Размер: 19 812kb » Дата: 2 года назад (22.11.2006 06:36 MSK) » Автор: Model: Brett Hoskins; Textures: Mike Mahat, Lucian Lie; Panel: Jan Moravec » Лицензия: Freeware - Бесплатная версия, распространение не ограничено » Скачан: 2589 раз
D-558-I
Skystreak - экспериментальный самолет, разработанный американской
фирмой Douglas. Первый полет самолета состоялся 14 апреля 1947 года. 25
августа 1947 г. был установлен абсолютный рекорд скорости полета 1047,5
км/ч.
» Имя файла: 23363-DouglasSkystreak.zip » Размер: 27 360kb » Дата: 1 час назад (29.08.2009 02:14 MSK) » Автор:classic wings » Прислал:AND134 (прислал 12 файлов) » Лицензия: Freeware - Бесплатная версия, с ограничениями в распространении » Скачан: 3 раза