General Electric GF6-80C2 on An-124 "Ruslan"?
|
|
@737@ | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:33 | Сообщение # 1 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| I on the Internet have seen a surprising photo: Russian plane An-124 "Ruslan" with engines General Electric GF6-80C2? I in planes badly understand, I understand engines. help please.
|
|
| |
Admin | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:34 | Сообщение # 2 |
Группа: Удаленные
| Quote (@737@) I on the Internet have seen a surprising photo: Russian plane An-124 "Ruslan" with engines General Electric GF6-80C2? I in planes badly understand, I understand engines. Поскажите please. It is a C-5 "Galexi"!
|
|
| |
cassini-m | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:36 | Сообщение # 3 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 113
Награды: 0
Репутация: 6
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_C-5_Galaxy
|
|
| |
@737@ | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:37 | Сообщение # 4 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| Quote (cassini-m) http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_C-5_Galaxy What for the links?
|
|
| |
cassini-m | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:39 | Сообщение # 5 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 113
Награды: 0
Репутация: 6
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| Quote (@737@) What for the links? At all An-124 "Ruslan" for which you it have accepted this plane. This plane С-5 "Galaxy", made in America.
Сообщение отредактировал cassini-m - Воскресенье, 18.07.2010, 14:39 |
|
| |
САА | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:44 | Сообщение # 6 |
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
| Quote (cassini-m) At all An-124 "Ruslan" for which you it have accepted this plane. This plane С-5 "Galaxy", made in America. I confirm. Engines GF6-80C2 are established on С-5
С уважением, А.А.Степанов. http://avsim.pp.ru/blog/
|
|
| |
cassini-m | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:49 | Сообщение # 7 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 113
Награды: 0
Репутация: 6
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| What engines are established on 124 "Ruslane"? I can not find.
|
|
| |
cassini-m | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:51 | Сообщение # 8 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 113
Награды: 0
Репутация: 6
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| If @737 it is strong in engines I in them do not understand.
|
|
| |
САА | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:55 | Сообщение # 9 |
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
| Quote (cassini-m) What engines are established on 124 "Ruslane"? I can not find. D-18T Quote (cassini-m) If @737 it is strong in engines I in them do not understand. he Progress D-18T (or Lotarev D-18T) is a three-shaft high by-pass turbofan engine rated at more than 50,000 pounds of thrust and designed to power very large transport aircraft.
С уважением, А.А.Степанов. http://avsim.pp.ru/blog/
|
|
| |
cassini-m | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:57 | Сообщение # 10 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 113
Награды: 0
Репутация: 6
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| Thanks for the information! Has added +1 reputations.
|
|
| |
@737@ | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 14:58 | Сообщение # 11 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| С-5 "Galaxy" so it is similar to An-124 "Ruslan" that I have not distinguished. Excuse.
|
|
| |
САА | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 15:01 | Сообщение # 12 |
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
| I am agree. Both mach are constructed for performance of identical problems.
С уважением, А.А.Степанов. http://avsim.pp.ru/blog/
|
|
| |
@737@ | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 15:03 | Сообщение # 13 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| And what the truth, Д-18Т it was created specially for An-124?
|
|
| |
САА | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 15:06 | Сообщение # 14 |
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
| It is difficult to answer. In my opinion they are established on An-225.
С уважением, А.А.Степанов. http://avsim.pp.ru/blog/
|
|
| |
cassini-m | Дата: Воскресенье, 18.07.2010, 15:08 | Сообщение # 15 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 113
Награды: 0
Репутация: 6
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| Quote (@737@) And what the truth, Д-18Т it was created specially for An-124? Yes! It is the most powerful engine!
|
|
| |
@737@ | Дата: Понедельник, 23.05.2011, 07:05 | Сообщение # 16 |
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| Quote (cassini-m) Yes! It is the most powerful engine! D-18 is certified in Europe?
|
|
| |
KISELEV | Дата: Понедельник, 23.05.2011, 07:05 | Сообщение # 17 |
Группа: Удаленные
| Quote (@737@) D-18 is certified in Europe? Yes! It was certified in Europe Union in 2009/
|
|
| |
kochan | Дата: Вторник, 12.07.2011, 04:36 | Сообщение # 18 |
Лейтенант
Группа: Персонал
Сообщений: 32
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
| Whether it is certified D - 18 in the Asia Pacific region?
以尊敬從中國。
|
|
| |