...Среда, 25.12.2024, 19:29



Приветствую Вас Гость | RSS
Главная
[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Use the engine the Rolls-Royce
@737@Дата: Среда, 14.07.2010, 16:02 | Сообщение # 1
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
By what planes the engine rolls-royce except the Boeing-757 is used?
 
Air@comДата: Среда, 14.07.2010, 16:04 | Сообщение # 2
Майор
Группа: Персонал
Сообщений: 74
Награды: 0
Репутация: 2
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
опять американцы добрались? что написал не понятно переводчик перевёл как:
Был где использован Ролсройс на Боинге-757?


Работа любит дураков
 
@737@Дата: Среда, 14.07.2010, 16:05 | Сообщение # 3
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
That?
 
СААДата: Среда, 14.07.2010, 16:07 | Сообщение # 4
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
Quote (Air@com)
Был где использован Ролсройс на Боинге-757?

Он имел ввиду, где используют Ролсы кроме Бобика-757.


С уважением, А.А.Степанов.
http://avsim.pp.ru/blog/
 
СААДата: Среда, 14.07.2010, 16:10 | Сообщение # 5
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
Quote (@737@)
By what planes the engine rolls-royce except the Boeing-757 is used?

The aircrafts have Rolls-Royse: B-747, B-757, B-767, A340, A330, B-777-200, Tupolev-204, Ilyushin-96.


С уважением, А.А.Степанов.
http://avsim.pp.ru/blog/
 
МатросДата: Среда, 14.07.2010, 16:11 | Сообщение # 6
Генералиссимус
Группа: Персонал
Сообщений: 503
Награды: 0
Репутация: 287
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Quote (Артём_Степанов)
B-747, B-757, B-767, A340, A330, B-777-200

А Патт-Уитти? На Ту-204 и Ил-96 ПС-90


Привет всем, кто из Ярославля!
 
СААДата: Среда, 14.07.2010, 16:12 | Сообщение # 7
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
Quote (Матрос)
А Патт-Уитти? На Ту-204 и Ил-96 ПС-90

В зависимости от модификации.


С уважением, А.А.Степанов.
http://avsim.pp.ru/blog/
 
@737@Дата: Среда, 14.07.2010, 16:14 | Сообщение # 8
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Mister Artyom Stepanov! Big to you thanks! Instead of tell, how many there is one such engine?
 
СашаДата: Среда, 14.07.2010, 16:15 | Сообщение # 9
Майор
Группа: Персонал
Сообщений: 70
Награды: 0
Репутация: 22
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Quote (@737@)
Mister Artyom Stepanov! Big to you thanks! Instead of tell, how many there is one such engine?

You are interested in engine cost?
 
@737@Дата: Среда, 14.07.2010, 16:16 | Сообщение # 10
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Quote (Саша)
You are interested in engine cost?

Yes!
 
СААДата: Среда, 14.07.2010, 16:17 | Сообщение # 11
Генералиссимус
Группа: Генеральный директор
Сообщений: 674
Награды: 0
Репутация: 438
Статус: Не в сети
Quote (@737@)
Yes!

Well I think millions 5-10$ of Rolls-Royce RB211


С уважением, А.А.Степанов.
http://avsim.pp.ru/blog/
 
@737@Дата: Среда, 14.07.2010, 16:19 | Сообщение # 12
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Big to you thanks!
 
BazraNetДата: Среда, 14.07.2010, 16:20 | Сообщение # 13
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 120
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
The Rolls-Royce RB211 is a family of high-bypass turbofan engines made by Rolls-Royce plc and capable of generating 37,400 to 60,600 pounds-force (166 to 270 kilonewtons) thrust. Originally developed for the Lockheed L-1011 (TriStar), it entered service in 1972 and was the only engine to power this aircraft type. Although the costs of development forced Rolls Royce Limited into bankruptcy and nationalisation by the British government, the company survived and the RB211 became the first true three-spool engine, which also turned Rolls-Royce from a small player in the airline industry into a global competitor.

The RB211 was officially superseded in the 1990s by the Rolls-Royce Trent family of engines, the conceptual offspring of the RB211. These derivative versions were later produced for variants of the Boeing 747, 757 and 767, the Russian Tupolev Tu-204, and now the Boeing Dreamliner and Airbus A380.[1] A version was also produced for land-based power generation. Today half of the world's airliners are equipped with Rolls-Royce Trent engines based on the three-shaft design of the RB211.

"RB" in the name stands for Rolls-Royce Barnoldswick, for Rolls being one of the famous company founders and Barnoldswick being the location of the design for this engine. Rolls-Royce still operate a medium-sized facility on this site today.


Чтобы найти с человеком общий язык, иногда надо уметь помолчать
 
Tu-154B-2Дата: Среда, 14.07.2010, 16:22 | Сообщение # 14
Лейтенант
Группа: Персонал
Сообщений: 36
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Quote (BazraNet)
The Rolls-Royce RB211 is a family of high-bypass turbofan engines made by Rolls-Royce plc and capable of generating 37,400 to 60,600 pounds-force (166 to 270 kilonewtons) thrust. Originally developed for the Lockheed L-1011 (TriStar), it entered service in 1972 and was the only engine to power this aircraft type. Although the costs of development forced Rolls Royce Limited into bankruptcy and nationalisation by the British government, the company survived and the RB211 became the first true three-spool engine, which also turned Rolls-Royce from a small player in the airline industry into a global competitor.

The RB211 was officially superseded in the 1990s by the Rolls-Royce Trent family of engines, the conceptual offspring of the RB211. These derivative versions were later produced for variants of the Boeing 747, 757 and 767, the Russian Tupolev Tu-204, and now the Boeing Dreamliner and Airbus A380.[1] A version was also produced for land-based power generation. Today half of the world's airliners are equipped with Rolls-Royce Trent engines based on the three-shaft design of the RB211.

"RB" in the name stands for Rolls-Royce Barnoldswick, for Rolls being one of the famous company founders and Barnoldswick being the location of the design for this engine. Rolls-Royce still operate a medium-sized facility on this site today.


clear!)))


Если мальчик любит труд- значит звать его "Джамшут"
 
@737@Дата: Среда, 14.07.2010, 16:24 | Сообщение # 15
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Quote (@737@)
Tu-154B-2, уou the American?

Tu-154B-2, уou the American?
 
Tu-154B-2Дата: Среда, 14.07.2010, 16:25 | Сообщение # 16
Лейтенант
Группа: Персонал
Сообщений: 36
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Quote (@737@)
Tu-154B-2, уou the American?

Now yes. Half a year back I have moved from Omsk to live in San Francisco.


Если мальчик любит труд- значит звать его "Джамшут"
 
@737@Дата: Среда, 14.07.2010, 16:26 | Сообщение # 17
Полковник
Группа: Персонал
Сообщений: 104
Награды: 0
Репутация: 0
Замечания: 0%
Статус: Не в сети
Quote (Tu-154B-2)
Now yes. Half a year back I have moved from Omsk to live in San Francisco.

It is pleasant to you at us?
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz